مصاحبه با شخصی مهم در جدول تناوبی! (سری جدید)
دنیای شیمی

گزارشگر: راستي سديم جان من شنيدم شما خيلي مورد علاقه ساكنين گروه هفده يعني هالوژنها هستيد.

 

Na : اوه اره ،اونها علاقه زيادي به من دارند و من رو خيلي دوست دارند ولي من ترجيح ميدم دوستي محكم و قوي رو كه با جناب كلر دارم رو حفظ كنم . ما خيلي هواي همديگر رو داريم .و توي مشكلات شريك هم هستيم .كلر دوست خيلي خوبيه و با همديگه ميتونيم خيلي راحتتر بر مشكلات غلبه كنيم

 

گزارشگر: ولي من شنيدم با هم كه باشيد خيلي راحت توي آب از هم جدا ميشيد

 

Na  : متا سفانه بله ، مولكولهاي آب به دليل علاقه وافرشون به ما خيلي زود اطراف ما رو ميگيرند و ما رو از هم جدا ميكنند

 

ولي ما ديگه شنا گرهاي ماهري شديم و حتي ميتونيم جريان الكتريكي رو هم توي آب انتقال بديم البته توي اين حالت به ما ميگن يون

 

گزارشگر: تا حالا شده دلتون بخواد مثل كس ديگه اي باشيد ؟

 

Na  : اره كسي هست كه من به اون علاقه زيادي دارم واون الگوي من تو زندگيه

 

گزارشگر: اوه علاقه مند شدم اون شخص رو بشناسم ، ممكنه كمي در مورد اون برامون صحبت كنيد؟

 

Na  : متاسفانه اون در طبقه هشتم شهر ما زندگي ميكنه وخيلي ازمن دوره

 

گزارشگر: ممكنه خواهش كنم اسمش رو بگيد؟

 

Na  : اون نه فقط الگوي زندگي منه بلكه هدف من توي زندگيهخيلي دلم ميخوات مثل اون باشم اسم اون نئون هست بنظر شما عنصر جالبي نيست آيا من حق ندارم اينقدر به او علاقمند باشم . من سعي ميكنم توي تمام مراحل زندگي پا جاي پاي اون بزارم مثل اون به كمال برسم و آرامش اون رو داشته باشم . ميدونيد چيه اون يه چيز خيلي مهم به من ياد داد .

 

واون اينه كه راه رسيدن به كمال هميشه بدست اوردن چيزي نيست گاهي براي اينكه به كمال برسي بايد كمي بخشنده باشي واز عزيزترين چيزهات بگذري

 

ومن ياد گرفتم كه تا از عزيز ترين داراييم كه همون الكترونه نگذرم به كمال نمي رسم

 

گزارشگر: واقعا جمله قشنگييه اميدوارم خوانندگان عزيز هم به اين نكته مهم دقت كنند كه :

 

گاهي براي رسيدن به كمال بايد گذشت كرد

 

ميشه يه تر فند كوچولو از كاراتون برامون بگيد :

 

Na :  يه كوچولو؛ باشه مثلا ميتونيد يه ظرف پر از آب تهيه كنيد يه بشر بزرگ بد نيست كمي فنل فتالئين توش بريزيد حالا اگه منو توي آب رها كنيد ميتونم حركات نمايشي خيلي جالبي رو از خودم نشون بدم و دنبال خودم خطوط ارغواني رنگ جا ميذارم

 

گزارشگر: اوه خيلي جالبه فكر كنم معلما ميتونن اين كارو سر كلاس براي دانش آموزاشون انجام بدن

 

Na  : حالا كه حرف معلما شد و چون من خيلي به اونها علاقه دارم يه ترفند كو چولوي ديگه هم بهشون آموزش ميدم .

 

ميتونند تكه هاي كوچكي از من رو زير خاك اره قايم كنند وخاك اره رو به دانش آموزانشون نشون بدن

 

حالا ميتونن از ليوان پر از آبي كه خودشون ازش آب نوشيدن روي خاك اره بريزند واتفاق جالب اينجاست كه اونها توستن خاك اره رو با آب شعله ور كنن

 

گزارشگر: خيلي خيلي جالب بود خيلي استفاده برديم اگه حرف ديگه اي نداريد بهتره با خواننده هامون خداحافظي كنيم

 

نه حرف ديگه اي ندارم فقط بهتره آدرس محل سكونتم رو بگم شايد كسي علاقمند باشه برام كارت پستال بفرسته

 

Na : من ساكن كوي فلزات قليايي واقع در خيابان اول و دوره سوم در خانه شماره ۱۱ ميباشم وازشما وتمامي علاقه مندان به شيمي تشكر ميكنم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 2 / 10 / 1392برچسب:, :: 11:59 :: نويسنده : رومینا

درباره وبلاگ

با سلام، من رومینا هستم، در کلاس دوم راهنمایی در مدرسه ی تیزهوشان فرزانگان دو درس می خوانم. در این وبلاگ مطالبی درباره ی شیمی در اختیار شما قرار میدهم. امیدوارم از مطالب خوشتان بیاید.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای زیست شناسی و آدرس rominab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 134142
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1